Fuckin' Awesome

Hello kära vänner och eventuella random människor :)
Här bloggas det flitigt från Emmies hus.
Tyvärr är det inte Emmie som bloggar utan Tove.
Emmie hälsar att jag och bloggen får klara oss utan henne ett tag :(
Hon bloggstrejkar av någon obegriplig anledning.

Den här dagen och kvällen kan inte beskrivas som något annat än riktigt Awesome.
Jag har tagit körkort!
Jag har fina naglar!
Jag har varit på en mysig studentskiva och ätit väldigt god mat!
Jag har kört helt själv till Havdhem for the Very First Time!
Jag har taggat inför morgondagen, the Big Student med Emkan!
ooch...
wait for it, wait for it...
Vi har både partyhattar OCH partytutor!

Ja, ni ser ju själva, Fuckin' Awesome!

Åh, nu hälsar Emmie något här:
-Vi är så glada.

Ehm japp, she said it! Goodnighty! /T





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0