borinG

Hejhej!
Jag har tyvärr inte mycket intressant att skriva, men min bloggkompanjon är ju sämst och skriver aldrig något, så jag får väl ta hand om det själv.

Igår var vi som sagt i staden och städade ur lägenheten, väldigt sorgligt. Jag drog hem till Elins place på kvällen och snackade och tog det lugnt. Var sjukt trött och slocknade ganska tidigt i sängen, men det var skönt i alla fall. Länge sen vi träffades!

Sedan jag kom hem i morse har det inte hänt mycket. Jag har badat bubbelbad och ätit ett paket vindruvor och massa nötter. Min mamma är så snäll. Åkte till affären och handlade en massa gott och lite tidningar till mig så att jag skulle orka med den här dryga dagen.

Imorgon blir det stan igen. Ska göra en läääääskig sak och därefter leka med Alex. SKOJ! På torsdag är det Säves student (lycko dom, själv får man vänta till tisdag...) och då ska vi självklart gå och kolla på deras utspring och dela ut lite rosor. Najs. Tror däremot att jag är tråkig igen (ja, Elin, jag erkänner det till och med) och skippar utgången på kvällen. Har ingen vidare festlust och känner att jag kan spara mig till min egen student.

Yep, det var nog allt jag hade på hjärtat idag. Som sagt, inte mycket av intresse, men i alla fall. Ha en bra kväll! /T

Kommentarer
Postat av: Amanda

Din jävel! Hur kan du strunta i festen?! Är mycket besviken på dig. Frågan är om du någonsin blir förlåten...

2010-06-01 @ 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0