Äventyr i hemtrakten

Banne oss!! Bilderna från studenten går av någon anledning inte att ladda upp, det går helt sjukt segt och tillslut går det inte alls :( Aja, vi får fixa't imorgu.

Ikväll har vi i alla fall myst med vår kära vän Camilla. Vi kan konstantera att Tove är väldigt bra på att köra bil... Så här löd en konversation i en trevägskorsning:
Tove: Oj, vilket håll ska vi köra åt?
Emmie: Eh, eh... rakt fram!
Tove: Äsch, jag svänger!
Emmie: Aaah, min apelsin!

En annan konversation i bilen löd såhär:
Tove: Oj, har vi inte kört för långt nu?
Emmie: Jo... det har vi fan! Jag känner inte igen mig.
Tove: Eller fan, är det inte här vi ska svänga?
Emmie: Jo jo det är det fan.
Tove: Eller nej vänta, det står ju fan Stavgard...
Emmie: Äsch, vi svänger ändå och låtsas att vi kört rätt...

För att förklara lite så var det här typ vägen innan man kör ner till Toves hus... Vi hade kört ganska mycket för kort istället för för långt. Aja, vi redde ut situationen tillslut och fick en mysig liten picknick med blåbärssoppa, vindruvor och choklad i regnet under ett träd.

Nu är vi trötta (Emmie är sjukt trött. Och sjuk), så vi tänker gå och lägga oss. Hörs imorgu. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0