Idag + lite till

Howdy!
Idag har varit en intensiv dag. Den började med att jag fick tvinga mig upp ur sängen och hetsköra från Havdhem till Burs. Tog en snabb dusch, bytte lite kläder och drog iväg till jobbet. Kom bara tre minuter försent tillslut. Duktigt... Drömde en sjukt äcklig dröm i natt också förresten. Fan vad underbart det var att vakna.

Resten av dagen har spenderats med min bästa vän. Sjukt skönt att träffa människan igen, det var allderles för länge sen. Det blev lite promenad, lite snack, lite mat och ett lite random besök på ett poolparty. Där bjöds det på jordgubbar och vatten-volleybollspel. Trevligt, trevligt :)

Sista anhalten den här dagen blir När, närmare bestämt Amandas hem. Det blir förmodligen en långpromenad och massa skitsnack. Har saknat henne!

Den här sommaren har sedan festivalen börjat arta sig riktigt, riktigt bra. Okej, det har inte ens gått en vecka sedan vi kom hem, men i alla fall. Spontanaren till fiket i tisdag var sjukt rolig. Tur för min pojkvän, annars hade jag blivit lite sur :P Onsdagen var också riktigt skön. Min enda lediga dag den här veckan och jag fick äntligen vila ut ordentligt. Badade i Nybro för första gången någonsin också (tror jag?).

Blabla, onödigt snack. Nej, ska cruisa iväg med bilen till Närkland. Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0