Amandas fest var nice

Trött, trött, ack så trött...
Fattar inte varför jag inte gått och lagt mig än när jag verkligen behöver sömn.

Amandas fest igår var riktigt rolig. Blandade sköna människor typ.
Mini-förfesten hemma vid mig var mysig också. Råkade äta väldigt mycket.
Natten var dock mindre kul. Varm och bakfyllig och flugig.
Gud måste ha varit med mig i morse eller något, för som ett skänk från ovan ringde min chef och sa att de tänkte ha stängt idag på grund av strömavbrottet. Jag slapp alltså jobba.
Tack gud och andra heliga makter som existerar.

Idag var det efter en stunds välbehövlig återhämtning dags för Linns studentskiva. Det var trevligt. Mycket god mat måste jag säga. Sedan lyckades jag till och med vinna tipspromenaden om Linn! Whaaaat liksom. Fick en Briska cider som pris. Den står på hedersplatsen i prishyllan nu.

Jaha. Känns som att det är dags att sätta på ett avsnitt av How I Met Your Mother och somna in nu. Good night!


Tre söta (?) barn igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0