:):)

Hellu!!

Kvällen vid Mike i går var trevlig, vi lyssnade på musik drack massa kaffe och såg skräckfilm, var lite rädd när jag skulle gå hem där alldeles ensam klockan halv 5 mitt i natten måste jag erkänna...

I dag är jag på allmänt bra och glatt humör, har inte direkt någon anledning till det, vaknade väl bara på rätt sida antar jag.

Fick en liten lr en ganska stor chock rättare sagt i morse må jag säga, fast det var en rolig chock hehe, mer säger jag inte.... 

Var ute och gick en promenad i dag med, solen sken så fick lite vårkänslor trots allt slask, väl ute på promenaden ringde ett par föräldrar som undrade var sin dotter var så mötte upp dom på Havdhem och hjälpte dom att leta efter sin okontaktbara dotter!

I dag har jag namnsdag, grattis till mig själv! tacktack. Fick en trislott och choklad av mamma, vann faktiskt 75 kronor! :) Sen åt vi middag, potatisgratäng och fläskfilé, en lite diskussion kom upp och slutade med matkrig mellan två stycken, mogen familj jag har?

Kuuuuuuul att det fortfarande är stopp i silen så det inte går att duscha.. trodde rörmokaren hade fixat det men NAJ.

Ser fram emot att åka till Stockholm i morgon för att shoppa, vill hitta en studentklänning och massa nya vårkläder.

Nu ska det bli kul och se när Tove ska försöka duscha hela kroppen....i handfatet;)


Jag och Tove i Stockholm fär 3 år sen.

//Emmie


Kommentarer
Postat av: Er tredje bättre hälft

Hallå, vad har hänt med ert blogginlägg till min ära?! Jag blir mycket besviken... Kanske inte vill vara med er nästa gång vi är i skolan... Får se hur jag gör med den saken. Annars får ni hitta en ny snygg brunett, eller som ni kallar det; "black sheep".



Hur som helst, måste ändå säga att er blogg är underhållande läsning. Dock tror jag inte man fattar ett skvatt om man inte känner er två bra, haha för hälften är typ konstiga oklara interskämt. Men jag gillart! Troligtvis eftersom jag ändå oftast förstår vad ni menar...



Så, nu har jag varit duktigt och bidragit med en kommenter! Tyckte det var lite tomt på den fronten. Ha det kanon i sthlm, och se till att ringa mig under lovet också så att vi kan hitta på nåt kul! LOVE YOU BOTH, puss på rumpan! Eller jag menar SPANK!

2010-02-28 @ 23:47:17
Postat av: man kan inte ha tre halvor

inte vill vi förlora vårat "black sheep" we will be working on the lovade blogginlägget!



Tackar vi vet att vi är roliga :)



Yes vi får höras!!! SPANK, SMISK whatever we love you too.

2010-03-02 @ 02:33:10
Postat av: man kan om man vill

Jag tänkte väl det... Så jag varnade er innan det var för sent, liksom.



Ni är mycket roliga, förgyller min dag på något vis :)



Good, jag vill leka med er, mina två fiskar! LOVE

2010-03-02 @ 18:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0