God kväll!

I dag har vi faktiskt varit väldigt duktiga om jag får säga det själv:) har nästan gjort allt vi skulle.. förutom att sätta upp den där j*vla gardinstången, vet inte hur många gånger jag har försökt med det men det slutar alltid likadant - jag går därifrån på dåligt humör. Kanske lika bra att inse att jag inte kan och ge upp..

Så i dag har vi alltså: Gymmat. Tove fick ringa till rörmokaren, så nu är den saken ur världen. Pantat, fick ihop hela 50 kr! Tvättat. Solat. Gjort klart svenska C läxan, skrev en debatt artikel om mot aktiv dödshjälp, valde inte alls ett deprimerande ämne eller så. Och städa, hmm..? lite halvt i alla fall. 

I morgon är det hem till familjen som gäller, pappa har lovat tacos till kvällsmat, MUMS! känns som det var år sen jag var där hemma.. fast det var dock bara en vecka sen, knappt det :P aja ska bli skönt iaf! Slinga håret ska jag också göra i morgon förresten, Tove med.  

Nu ska jag tydligen hjälpa henne att skriva klart sin svenska uppgift......

Avlsutar med en fin liten bild på våra före detta pantburkar :)

   

Tre stycken blev det visst..

// Emmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0