Vart fan är mjölken?

Tjoo!
Ännu en slitsam dag i Slite... oj vad kreativa vi varit! Nej men lite har fått gjort. Mest har vi dock flummat och utnyttjat Mac datorernas funktioner, dvs webcamerorna. Hmm... vad har mer hänt idag? Vi har köpt tapeter. Emmie har agerat handmodell. Tove har lärt sig dricka kaffe utan mjölk. Emmie har lärt sig dricka te utan mjölk (med andra ord - vi har ingen mjölk hemma). Vi har lyckats få bort stoppet i toan (ännu lite oklart). OBS, stoppet orsakades av hushållspapper, inget annat...

En väldigt kreativ dag med andra ord :) Just nu leker vi med Smisk, aka Amanda "the black sheep" Nilsson eller Amanda "datanörden" Nilsson. En väldigt social kvinna, den där Amanda... Åtminstonde mot sina vänner på Facebook.

En trevlig sak är att vi i principo redan har helg. No more school förräns på måndag :D eller nej vänta lite nu, det är ju sportlov nästa vecka.. no more school förräns om en och en halv vecka rättare sagt! We like. 

Här kommer några bilder från vår arbetsamma dag i Slite Town.


           











                                                                


 


Kommentarer
Postat av: A to the manda

Jo, jag har läääääst!



Och jag blev arg för tre saker i inlägget. Eller fyra faktiskt...



1. Ni ljuger om varför det är stopp i er toa...!

2. Ni la bara ut fula bilder på mig.

3. Ni kallade mig datanörd.

4. Ni kallade mig de andra fula smeknamnen (the black sheep, SMISK)



Förutom det var inlägget... hmm... intressant...

PUSS

2010-02-24 @ 18:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0