There is no need for cheese in my taco

I dag har även jag, lik som Tove upplevt en översvämmning i badrummet. Vad är oddsen lixom? I och för sig ganska stora eftersom vi bor i samma lägenhet... men fattar inte vad problemet är med den, allt bara förfaller, men hoppas det har kommit en gubbe och fixat översvämmningen idag iaf!
Har också fixat min utväxt i dag vilket verkligen var på tiden kände jag. Sen har jag varit en sväng förbi Elin, hon försökte tvinga med mig och spela fotboll.. men hon lyckades inte övertala mig lika bra den här gången:P  
Dissade krogen ikväll, dels på grund av vissa speciella skäl........... + att jag inte orkarde och + att det inte gick någon bra buss. I stället blir det nog lite mys med familjen och sen kankse jag drar hem till Mr (han som inte vill att sitt namn ska nämnas på internet) och några. Elin var nog också sugen på att hitta på något, kulkul!

Sol, slask och plusgrader ute.. hoppas snön försvinner nu (!!!) orkar inte med den här kylan längre. Längtar till den första maj då vi ska åka till Turkiet med hela släkten! :)

Tycker lite synd om mig själv, har stora blodblåsor på 4 av mina tår..... det gör ont. Vet inte vart dom kommit ifrån :/ 

Nej, nu är maten klar, det står tacos på menyn! 

 




/EMMIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0