It's a new dawn, it's a new day, it's a new life for me - and I'm feeling good

Har precis kommit hem från la solaria och slängt oss i sängen. Lyssnar på Muse - Feeling Good och har en skön känsla i kroppen.

Det börjar kännas som att jag har varit instängd i en bubbla hela den här tiden. I bubblan har det bara funnits plats för dig och mig och inget annat. Jag känner mig lite som en ny människa i en ny värld. Fast på ett bra sätt. På ett sätt glädjer det mig att jag fick reda på det där i måndags. Det fick mig att släppa taget. Det fick mig att se på dig och hela den här historien på ett helt annat sätt. Jag känner mig lättad över att det blev som det blev, på något sätt. Hur som helst, du kommer alltid att vara min vän.

Nu längtar jag bara till helgen. Känns nästan lite konstigt att komma hem till mami och papi imorgon, det känns som att det var åratal sen. Skönt ska det bli i alla fall. Och på lördag blir det en så kallad "heldag med roligheter" med Mike the Mixmaster himself. HÄRLIGT säger jag.





/Tove

Kommentarer
Postat av: JONNA

ni ska väl på krogen??????????? det slår micke:P

2010-02-25 @ 23:00:59
Postat av: Anonym

krogen suger ;) micke är rolig.

2010-02-26 @ 01:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0