Jag vill va' den som gör dig glad

Ljuvliga lugna hemmakväll! Har verkligen glömt bort hur skönt det är att bara vara hemma och ta det lugnt en kväll. Kan seriöst inte komma ihåg när jag gjorde det senast.. Eller okej, jag tar det lugnt väldigt ofta, men aldrig ensam. Aldrig hemma vid mig själv. Blir nog lite tacoslagning med brushan senare också - trevlans!

Fick ett sjukt sug att komma bort lite idag. Utomlands, fastlandet eller till och med en liten tripp till Visby skulle sitta fint nu :P Okej, helst utomlands förståss. Tänk ett varmt land... ligga på stranden, bada i havet, gå ut på kvällen och dricka fruktiga drinkar... Åka ett helt kompisgäng i höst hade verkligen varit riktigt, riktigt najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0