BEACH HANG

Kom precis hem från en helkvälls strandmys med mina bästa barndomsvänner <3 Det var väldigt trevligt och väldigt mysigt. Blev en hel del skitsack, intimsnack och allmänt babbel. Är lite besviken dock över att grillningen inte togs så seriöst. Jag hade ju införskaffat korv och bröd och marshmallows och allt... otacksamma barn!

Snackade lite om en annan sak också. Alltså, du slutar verkligen aldrig att förvåna en. Tragiskt, patetiskt och pinsamt är det enda jag kan säga om saken.

Imorgon återvänder jag till min andra hemsocken Havdhem igen. Grejt! Jag har saknat min boyfriend.
Hoppas starkt på en trip till vattenland på fredag, men vi får se hur det blir...

PUSSHEJGODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0