barbbeecue

Ännu en lugn hemmakväll. Har grillat och umgåtts med familyn - mys! Känns som att det var år sedan jag verkligen pratade med dem ordentligt. Hinner alltid bara säga Hej och Hejdå i förbifarten innan jag sticker iväg igen känns det som. Aja, snart har jag hur mycket tid som helst på mig att umgås med mam och pap i alla fall. När arbetslösheten börjar, folk drar iväg till nya ställen och andra börjar skolan igen. Fan vad ensam jag kommer bli. Aja, kan i alla fall tvinga Emmie och Amanda att hänga med mig :)

Snart blir det en promenix med Amanda. Kan behövas efter det enorma berg mat jag nyss tryckte i mig.

 
Amanda och jag är hårda.

Kommentarer
Postat av: AMANDAAAAAAAA

Haha, håller med om att vi ser sjukt hårda och coola ut på bilden! När blev vi det liksom...?

2010-08-09 @ 00:28:54
Postat av: tov

Hallå, vi har alltid varit det??!! :)

2010-08-09 @ 12:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0