VISBY

Tjollahopp!

I går var en mysig men lite olycksdrabbad dag! Det mysiga var att vi först åkte till Nisseviken och satt på en filt och kollade ut över stranden och sedan åkte vi hem till Emmie och spelade Med andra ord, med Camilla och Micke hela natten. 

Det olycksdrabbade var att när vi skulle åka hem i från stranden så upptäckte vi att batterivarningslampan lyste. Opps tänkte vi då, men äsch vi körde på. Sedan mitt i mörket på en krokig och ödelagd väg...stannade bilen och gick ej att starta igen.   
Emmies pappa fick komma och boxera oss hela vägen hem. Men men, en erfarenhet rikare.

I dag har vi gått på stan hela dagen och ikväll ska vi gymma om vi orkar och kankse gå ner till glassmagasinet :)


 






Tove lekte "flygande ängel" i parken :)


 
EMMIE OCH TOVE


Kommentarer
Postat av: amanda

haha, den där varningslampan lyste redan i tisdags! remember, emmie?!

2010-04-08 @ 19:15:51
URL: http://emmamalia.blogg.se/
Postat av: emmie

Jo men pappa var så dum, för han sa att jag kunde ta bilen och då trodde jag det var fixat. men sen när jag ringde och sa vad som hade hänt så sa han att han visste att det skulle hända:S

2010-04-08 @ 21:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0