Old times...

Gårkvällen uvecklade sig till en väldigt, väldigt rolig kväll.
Det blev ganska krowded vid amanda ändå. Folk strömmade in från både När och utsocknes.
Ja, alltså jag är då en så kallad utsocknes, lite av en inkräktare i När. Men det gick ganska bra i alla fall.

Det pratades mycket minnen, skrevs en del roliga berättelser och spelades ganska mycket Bonk. 
Kvällen slutade med nattmacka at my place. Är ganska så förvånad att mina föräldrar inte vaknade för folk skrek och skrattade väldigt högt.

Kvällens höjdpunkt var förmodligen när det kom fram vad Isak tog med sig till Stavgard när vi gick på mellanstadiet. Hahahaha.. haha.



Min klass när vi slutade sexan. Fan vad schnygga vi och vår vagn var.
(Jag är den blonda tjejen som sticker ut sitt huvd någonstans där i mitten) :P

Känner mig ganska glad över min bakgrund i När skola nu när allt kommer omkring. Jag tycker om er Närkar. Ja okej då, er lauboar också! :P

/Tove



Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, vad Isak tog med till stavgard är icke att förglömma! Och även om vi säger att vi bara vill vara insocknes folk nästa gång vi ska ses, så menar vi det inte. Tycker liksom om er bursboar med, eller eehm... en bursbo i alla fall. Och en hel del lauboar. Och du, FACEBOOK NÄSTA på bilderna från vår 6an-avslutning! Love you

2010-04-07 @ 14:16:40
Postat av: Tove

Haha, vi måste fixa en s.k "gathering" snart igen, fan vad roligt det var :) Jag är beredd att erkänna att det inte finns särskilt många omtyckbara personer i min socken över huvud taget... Tur att man har så schyssta grannsocknar you know ;) Love U 2 <3

2010-04-08 @ 22:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0