FetTisdagen?

Today har jag lekt med Sandro Smisk aka Amanda Nilsson, vi har fettat oss riktigt rejält likamed, ätit kladdkaka och knappt rört oss ur fläcken. Det gillar vi.
Klocken sex var vi på plats i klintehamn för att besöka en religion, Bahai, guuuud vad dom snackade! I två hela timmar fick vi sitta stilla på en stol och bara lyssna typ...kan inte påstå att det var speciellt roligt (Så nu vet du varför jag inte suttit och nördat vid datorn ikv Tove)  

Kollade upp mitt schema förut, och från vecka 17 är vi ekonomer lediga onsdag torsdag fredag varje vecka ända fram tills vi slutar. Går alltså bara 2 dagar i veckan. LÅTER INTE HELT FEL. Bara dom inte kommer och ändrar massa och ska utöka kurserna och grej...

Nehj, men nu ska jag försöka hitta på något att göra, gå till grannen låter som ett bra förslag. Lr kankse inte, beror på, just nu förtjänar han inte mitt sällskap.



Have a good night! / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0