Måndaaag

Gårkvällen var mysig, vi grillade, spelade kubb och monopol! Jag och Tove skulle föreställa det "dåliga" laget i kubb, men vi (utan att överdriva) u t k l a s s a d e dom andra :)  
I dag kom Josefin hit och vi har tapetserat, fixat och planerat montern till UF-mässan, det blev mycket vackert!



I morgon kommer förhoppningsvis DENNA SNYGGING hit och leker :D på kvällen ska vi på studiebesök i Klintehamn hos Bahai. 
Det är typ det mitt lov kommer spenderas på framöver, studiebesök, läxor och UF. Vill lixom koppla av lite med.... Men nejnej. Fast okej, nu överdrev jag, lite hinner jag nog koppla av, men känns som jag har hur mycket som helst som ska vara klart till efter lovet...

EMMIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0