kakor och tårta............

Hejhåhallihallå!

Längesedan jag skrev här, hade egentligen inte tänkt gjort det ikväll heller om inte Tove hade kommenterat att jag aldrig skriver här längre. 
Finns inte så mycket att skriva eller berätta. I dag har jag varit ute vid farmor en sväng och fixat med balklänningen hon ska sy och ikväll har jag vart på kalas än en gång. Gud vad kalas jag är på nu för tiden känns det som.. 
Jag har oxå pluggat lite, blev faktiskt klar med en uppgift(!!!) men det är ännu många kvar som ska göras.
Snälla låt tiden gå lite fortare, kan man inte bara hoppa fram en månad eller något i tiden, så man slipper göra allt jobbigt som ska göras och bara ha det roliga kvar! 

Om en vecka och 2 dagar är det meningen att jag ska åka till Turkiet med släkten... Hoppas fan att den där jäkla vulkanen Eyafjallajökull eller vad den nu heter, har slutat spruta ut aska då så det går att flyga dit!

Ähh´fan jag skulle inte ha skrivit ett inlägg endå, blev bara lite onödigt struntprat.. Fattar inte varför jag tänker publicera iallafall, men skitsamma. Jag är tröttt.
/Emmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0