T

Hallå däär.
Den här dagen har varit dryg. Det enda positiva skulle väl vara att vi har fått igång vårt internet i lägenheten som inte fungerat under några dagar. Det var något litet skitfel med routern som vi skulle ha kunnat fixa direkt. Aja, är man teknik-invalid så är man. Och Emmie, du är inte i närheten av så händig som du tror.

Elin och Linn förgyllde min annars ensamma kväll med sitt sällskap en stund, det var lite trevligt.
Chattade även med en person som jag inte har pratat med på länge. Det kändes... ganska bra faktiskt.

Imorn blir det Halkkörning och sen hem till min ödsliga hemsocken och plugga. Lagom kul.

Nej, nu ska jag sova och förhoppningsvis drömma någon rolig dröm som jag kan anteckna i min dröm-dagbok (nej, jag är inget freak, vi har det som uppgift i psykologin). Buenas noches!! /Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0