Kärt barn har många namn

Heeeeej!

Kan börja med att meddela att gårkvällen bara var sådär kul faktiskt, har varit med om roligare om man säger så... Det roligaste vart typ efterfesten på donken. Förfesten/förfetserna var också kul i och för sig, men inne på själva krogen var det tråkigt.
I dag har jag icke gjort mycket, varit på kalas och nu ska jag försöka plugga så jag hinner klart med hemtentan som ska in i morgon.

Haha min lilla syster är SKÖN!! Kommer hem och då ser vanskapet ut så här:

Haha jag dör typ av skratt, speciellt när hon härmar Stefan Gerhardsson, han i Stefan å Krister.
Dom ska nämligen ta spexkort med klassen i morgon. Sofie skulle ta med tantkläder till en killkompis, så jag fick hjälpa till att prova ut haha!


/EMMIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0