Jag kan vara sirapen, hon kan vara våfflan.

Hallå!
Det var ett tag sen jag skrev här, jag skyller på att jag har varit ganska så upptagen de senaste dagarna. Har haft en väldigt good time i alla fall. Idag har jag haft en sån där mysig bakis-dag med mina killkompisar och gjort så lite som möjligt. Jag upskattar de här dagarna. Man kan liksom ligga i soffan och fetta sig precis hela dagen utan att få dåligt samvete.

Igår var det utgång som gällde för mig och girlsen. Det var en grymt rolig kväll, Emmie bör visst ångra att hon inte föjde med! ;) Förfesten ägde som vanligt rum på it-stället Barbecue Garden med ett gäng partyglada människor. Det blev en hel del fotbollstittande och fotbollssnack. Inte riiiktigt min grej men jag klarade mig ganska så hyfsat ändå tack vare min teacher FotbollsNörden Amanda Nilsson. Nu fattar jag till och med skillnaden mellan Champions League, Serie A, La Liga och Premier League. Ballt!
Därefter bar det av till Hamnplan där det var draag. Efter att ha intagit en nattmacka vid en kompis trillade jag in i min lägenhet runt 5. Slocknade på sängen ganska omedelbart och kvällen var därmed till enda. 




















Nu är det time for sleep för mig och Em. Natti natti! /tove

Emmie hälsar för övrigt: Godnatter och sovgotter i förskotter (om du inte ska sova riktigt ännu).


Kommentarer
Postat av: Fotbollsnörden

Bara för att vara på säkra sidan; vilken stad kommer GAIS och Häcken ifrån? Hahaha

2010-04-12 @ 16:25:23
Postat av: Anonym

GÖTET FFS!! :D:D:D

2010-04-12 @ 19:28:59
URL: http://toveemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0