tröööööött

Hela och då menar jag HELA denna dag har spenderats på Wisby strand där Uf-mässan höll till. Gick faktiskt över förväntan bra med försäljningen av våra armband, så det var ju lite kul.
Irriterande bara att dom tagit bort en tävling och det var så klart just den tävling vi lagt ner mest tid och fokus på - Bästa Hantverk. !!!!!!!!!  
Grattis till Adam som vann tävlingen Bästa Monter och gick vidare till SM iaf!:)

Nu är vi sjukt trötta, krävande att gå runt där och prata om sitt företag, ragga kunder och äta godis i typ 10 timmar! 
Amanda lyckades även denna gång hitta ett håv i ståndet bredvid! "Call me;)"  




Vår lilla verkstad i montern där jag fick sitta och föra oväsen så att det hördes i hela lokalen typ, hehe....

Det var alla bilder jag tog i dag, haha.

Nu ska jag fan sova, trots sovmorgon i morgon. Sjukt trött.

/ Emmie och Tove hälsar oxå!


Kommentarer
Postat av: HåvarN

Hahaha, shit vad är det med mig och grabbar i ståndet/montern bredvid?!

2010-04-13 @ 22:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0