Spontanbesök gillar vi

Runt klockan nio ikväll kändes det ganska lagom att krypa ner i sängen och somna till en bra film, men så blev det ikke. Efter ett smått anklagande sms och ett telefonsamtal från min kära vän Elin blev det bestämt att hon och Annie skulle komma på besök hos mig i Ödemarken. Jippie, det händer ju nästan aldrig.

Det var bra att de kom hit och livade upp stämningen tycker jag. Det blev en lagom lång promenad, massa skitsnack och några kvällsmackor. Vi gjorde även upp lite planer för resten av lovet. Jag tycker om mina vänner :)


Imorn ska jag till staden och övningsköra litegrann. Ska även fika och gå på stan med min long lost friend Alexandra. Det ska bli skönt, jag har saknat henne.

Neej, nu är det sent och jag ska sova. Godnatt.

/Tove


E & A har alltid varit lika söjte :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra den förlorade delen av ditt liv

Jag saknar dig med och all kontakt med omvärlden för den delen men du ska veta att jag har gjort två av tre arbeten klart på bara en dag DE DU ! Nu ska du vara stolt :) Tråkigt nog så har jag mycket kvar och det här lovet kommer jag att minnas som mitt sista panikpluggarlov =/ Love you<3

2010-04-06 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0