Sp07!

Sitter just nu (elr ligger i soffan rättare sagt) i lägenheten och gör absolut ingenting... Ledig i dag, sjukt sköönt! Borde egentligen börja med psykologi läxan, men ser det som ett senare bekymmer. Nu orkar jag inte röra mig ur fläcken:P
Leil Majki ringde förut, verkade som dom har haft en ganska galen Rysslandsresa, haha.

Ikväll är det klassfest med klassen och sedan vidare ner till sista treafesten. Vet icke om jag orkar följa med ner dit bara, men kankse... har inte gått på någon treafest, så kankse borde ha med mig en i bagaget.
Men ska bli roligt med klassfest i alla fall, det har vi inte haft någon på tre år.. lika med ingen alls :P

Åh nej, min mage kurrar.. vilket betyder att jag mååååste lämna min kära soffa för en stund:(



// EMMIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0