Memories

Idag är det påskafton eller vad det heter. Najs. Det ska firas med lite påskmiddag med släkten, bland annat. 

Istället för att ha pluggat teori som jag verkligen, verkligen borde ha gjort så har jag ägnat hela morgonen åt att kolla igenom alla gamla bilder på datorn. Hela mitt liv de senaste åren finns verkligen samlat i de här bilderna. Förra året, 2009 var ett bra år. Det är sjukt hur mycket roligt vi gjorde. Jag kan till och med känna känslan jag hade när korten togs. Jag kan inte låta bli att bli lite sorgsen, för någonstans vet jag att den tiden är över nu. Allting och alla förändras.

Slänger upp några bilder från 09 som gör mig GLAD! :)



I början av året fyllde Jonkan 18. Det var en rulig fest!



Var i Spanien med familjen. Det var härligt <3


Det började bli varmt och jag och Em hade världens bästa helg som avslutades med den här picknicken i
Almedalen.


Det blev skolavslutning och vi fick sommarlov. Firades lite vid Emmie.


Det går inte att INTE ta med en bild från Peace & Love. Läntar tillbaka som FAEN!


Midsommar var för j*vla underbart...


Hängde mycket i Emkans husvagn. Alltid lika trevligt :)


Sommarfester med dom bästa<3


Jag och Emmie lekte i Havdhem ganska mycket.



Ryssland med klassen. Gud vad jag saknar det.



Myskvällar med sjuka men fina vänner.



I slutet av året fyllde jag äntligen 18. Det var en kul kväll :)


Firade nyår vid mitt ex med boysen. Haha, det var kul. En perfekt avslutning på ett ganska så perfekt år :)


Neej, 2010 får ta och skärpa till sig lite tycker jag. /Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0