Lördagkväll..

Jag är den roligaste personen i hela världen, sitter hemma på en lördagkväll medans alla mina kompisar är ute på krogen. Men hade ingen lust att gå ut, orkade verkligen inte, kände bara för att vara hemma och ta det lugnt framför tv:n med en skål popcorn. Har inte ångrat mitt beslut ännu :P 
I dag har jag typ inte gjort något, bara varit ute och sprungit en bit. Har egentligen hur mycket plugg som helst att göra men har ingen motivation till det, så skuter upp det hela tiden. Kommer typ aldrig bli klar med det. BLÄ. 
Fick ett samtal från Australien i dag oxå. Kul att få prata med dig:)

Åter till tv:n.
/Emmie




Kommentarer
Postat av: Anonym

right back at yaa;)

2010-04-12 @ 06:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0