Kalas

I dag har jag varit superduperhurtig!! Började dagen med en liten sovmorgon dock, men gick sedan och gymmade. När jag kom hem till Havdhem så var det fotboll/pärk/lekträning med ett gäng sköna människor. Vet inte när jag spelade fotbolls sist, måste ha varit några år sedan så det var mkt roligt! Good idé Super Olsson.

Ikväll har jag varit på 18 års kalas, min bästa granne har vuxit upp och blivit stor. Det bjöds på kaffe, kaka och mycket god tårta!(tur jag har tränat 2 ggr i dag säger jag bara) När vi ätit upp godsakerna tvingade sällskapet mig att gå hem och hämta TP:et, så det satt vi och roade oss med ungefär hela kvällen :) 

GRATTIS MICKE!:)


Nej, nu ska här sovas, godnatt!
/EMMIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0