I Like My Friends

God kväll!
Den här dagen har varit soft. Ja, riktigt sådär fredags-soft har den varit.
Efter debatten och ett sista betygssnack i Religion B så fick vi sluta för dagen. Jag körde en spontanare och drog med Johanna och Alex hem till Johannas place. Det var mysigt, och efter ett tag kom Adam också. Det blev en hel del intim-snack och även en hel del chipsätande. Fuck, jag lyckades med min dåliga ovana igen. Jag måste verkligen sluta säga att jag inte ska ha något i affären och sedan äta upp alla andras godis :P

  
I like you guys

Slutet av kvällen har spenderats i lägenheten med mamma. Vi har lagat mat och sett på film, och imorn åker vi till Sthlm över dagen. Fun fun! Nej, sängen kallar känner jag... Hörs imorgon!

-Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0