Havdhemma...

Är åter tillbaka till Havdhem och min kära familj, var ett tag sen jag var här nu.
Ska och vill egentligen på grillkväll med några tjejer men har hur mycket plugg som helst att göra.. och ikväll är den enda stunden jag hinner plugga för det ska vara inne på måndag. 3 stora uppgifter, två i religion och en i svenska. Och till på fredag har jag en jätte stor ekonomi uppgift som ska vara innlämnad. Inte nog med det så ska även en psykologi uppgift utföras :( Huu.. mitt liv är ockuperat av läxor och hemtentamer nu!
Tycker inte om en viss människa heller. Blä. Blir så irriterad. Du är verkligen dålig!
Längtar till vecka 17 då mitt slappa schema börjar, går bara 2 dagar i veckan, varje vecka tills vi slutar!

Vecka 17 är det även meningen att jag ska åka till turkiet med min släkt, men får se hur det blir med den saken nu! Hoppas verkligen att flygen börjar gå igen!!!!!!

I morgon är det först solning på hemse som gäller, sen in till stan och kankse gymma och sen utgång på kvällen. Var sjukt längesedan jag gick ut så det ska bli kul. Fast just nu är jaf faktiskt inte särsklit taggad och har ingen större lust:S men aja, blir det säkert i morgon få jag huppes.


Idag fyller min fammo år kom jag på, hih Grattiis! :)

Ha en trevligare fredagkväll än mig allihopa, lär inte bli så svårt../ Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0