cvbnadfäbvaeguvbwa

Jag är ledig idag och det är meningen att jag ska göra min läxa i Religion B, men jag har ingen ork. Funderar på att gå ut och gå en till promenad istället. Man måste passa på när det är vackert väder ute heter det ju.

Fan, jag klarar inte av att sitta själv hemma på det här sättet... jag börjar tänka destruktiva tankar.
Varför måste jag hela tiden tänka på andra istället för att kunna fokusera på mig själv och mitt eget liv?
Det är jobbigt och jag orkar inte med det.
Men jag kan inte hjälpa det.
Jag vill att du ska vara här.

Melissa Horn - New York: "Det står skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan"

/tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0