AprilApril

Hallå!
Har egentligen inget direkt vettigt att skriva, men jag känner att det börjar gå lite utför med mitt bloggande, så jag tar gör det i alla fall.

I tisdags började mitt påsklov lite extra tidigt, det var skönt och välbehövligt!
Hade psykkologi i skolan och fick se ett hemskt avsnitt av Uppdrag granskning. Det handlade om händelserna i Bjästa, den där våldtäckten där pojken blev hyllad och ingen trodde på den stackars tjejen som var offer. Det är så ofattbart hur sånt här kan ske. Har verkligen svårt att förstå hur människor kan bete sig så fruktansvärt illa och påverkas så mycket av alla andra... Aja, se programmet! Det var hemskt men väldigt inttressant.

Igår åkte jag till stan för att övningsköra och fika med mamma. Det var mysigt. På kvällen var jag och Emmie duktiga och gymmade. Det märks att vi har haft ett litet upppehåll med träningen, för jag blev helt sjukt trött :S Camilla H kom även på besök en stund där på kvällen, det var trevligt :) Vi får hitta på något roligt på lovet tycker jag!

Och idag så har jag haft körlektion. Det gick bra. Jag vill ha mitt körkort nu. Typ idag helst.

Snart åker SP2:orna till Russia. Kmr nog bli lite empty här. Det känns som att det var igår vår klass åkte... Jag önskar nästan att jag kunde följa med tillbaka, saknar misären litegranna. Hehe, de vet inte vad de ger sig in på ;)


Classmates in Russia

/tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0